Η περίοδος της Αποκριάς γέμισε το νηπιαγωγείο μας με χαρά, γέλια και δημιουργία! Μέσα από συζητήσεις και δραστηριότητες γνωρίσαμε τα ήθη και τα έθιμα της Αποκριάς στην Ελλάδα αλλά και σε άλλες χώρες του κόσμου. Τα παιδιά έμαθαν για τα αποκριάτικα δρώμενα, τις παραδόσεις και τον τρόπο που γιορτάζουν μικροί και μεγάλοι αυτή την ξεχωριστή εποχή τώρα αλλά και παλιά.
Ξεκινήσαμε μαθαίνοντας τι σημαίνει Αποκριά και πόσο διαρκεί.
Διαβάσαμε την όμορφη ιστορία του Αρλεκίνου και μιλήσαμε για τη στολή του με τα πολύχρωμα σχήματα, που έγινε έμπνευση για δικές μας καλλιτεχνικές δημιουργίες.
Φτιάξαμε μάσκες και χαρούμενες αποκριάτικες κατασκευές, δίνοντας χρώμα στην τάξη μας.

Την Τσικνοπέμπτη γιορτάσαμε όλοι μαζί, τηρώντας το έθιμο, με λαχταριστά σουβλάκια που έψησαν για μας ο Σύλλογος γονέων του 5ου Δημοτικού. Τα παιδιά τα απόλαυσαν με μεγάλο ενθουσιασμό! Η μέρα ήταν γεμάτη κέφι και μυρωδιές που μας έβαλαν για τα καλά στο αποκριάτικο κλίμα.




Η τελευταία Παρασκευή ήταν αφιερωμένη στο αποκριάτικο πάρτι μας! Παρόλο που ο καιρός δεν μας επέτρεψε να βγούμε στην αυλή, διασκεδάσαμε μέσα στο νηπιαγωγείο με παιχνίδια, παρουσίαση της στολής μας, μουσική και χορό. Οι γονείς μας ετοίμασαν έναν υπέροχο μπουφέ, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για τη στήριξη και τη συμμετοχή τους.










Η Αποκριά είναι μια γιορτή που ενώνει, δίνει ευκαιρίες για μάθηση μέσα από το παιχνίδι και δημιουργεί όμορφες αναμνήσεις. Και φέτος, στο νηπιαγωγείο μας, τη ζήσαμε με την καρδιά μας!
Και πριν φύγουμε για το τριήμερο φτιάξαμε και έναν πολύ όμορφο χαρταετό. Ο καθένας έβαλε τη δική του πινελιά. Κόψαμε προσεκτικά το σχήμα του χαρταετού και κολλήσαμε πολύχρωμες κορδέλες για ουρά.
Δουλέψαμε όλοι μαζί σαν ομάδα, βοηθώντας ο ένας τον άλλον. Μάθαμε ότι ο χαρταετός είναι ένα έθιμο της Καθαράς Δευτέρας και συμβολίζει την αρχή της Σαρακοστής και το πέταγμα της ψυχής ψηλά στον ουρανό.
Όταν τελειώσαμε, καμαρώσαμε το έργο μας και ανυπομονούμε να τον πετάξουμε ψηλά, να χορεύει στον αέρα και να γεμίζει τον ουρανό με χρώματα.









































