Αρχές Μαϊου συνδιοργανώσαμε με το όμορο 12ο Νηπιαγωγείο Ναυπάκτου μία εκδρομή στο Βοτανικό κήπο ”Ζέλιος Γη” για να γιορτάσουμε την Πρωτομαγιά, να κατανοήσουμε την αλλαγή των εποχών και να αναπτύξουμε περιβαλλοντική συνείδηση.
Επιβιβαστήκαμε στο πούλμαν και μετά από λίγο φτάσαμε σε μια όαση ασύγκριτης φυσικής ομορφιάς.


Αφού φάγαμε το πρωινό μας ,εξερευνήσαμε τον Κήπο γνωρίσαμε φυτά και βότανα.


Ξεναγηθήκαμε σε έξι θεματικούς κήπους με κηπευτικά αλλά και βότανα, αρωματικά, αρτυματικά κ.α.



Επισκεφθήκαμε τον γυάλινο πύργο κατασκευασμένο από 12.000 μπουκάλια ”ως σύμβολο ανακύκλωσης”


Ξεχωριστή εμπειρία ήταν η δραστηριότητα κεραμικής όπου παρακολουθήσαμε την κεραμίστρια να κατασκευάζει αντικείμενα από πηλό. Στη συνέχεια δόθηκε και σε μας η ευκαιρία να κατασκευάσουμε τις δικές μας δημιουργίες.




Τέλος επισκεφτήκαμε τα ελαφάκια, ξεκουραστήκαμε απολαμβάνοντας τους ήχους της φύσης και πήραμε το δρόμο του γυρισμού γεμάτοι από εικόνες, μυρωδιές, ήχους και ανανεωμένη ψυχικά.




Ευχαριστούμε θερμά το προσωπικό του Κήπου για την φιλοξενία !!!!